Pogoji poslovanja
Dostava in pošiljanje
Kupec lahko pošiljko prevzame osebno, v naši trgovini, na naslovu D Design Damjan Kocman s.p., PE: Jerova vas3, 1290 Grosuplje, ali pa jo prejme v 8 delovnih dni od datuma plačila predračuna oziroma v roku 3 delovnih dni od naročila, v primeru plačila po povzetju. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo pošiljk izvaja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Cena dostave je v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije oz. druge dostavne službe, katera blago dostavi.
Zasebnost in varnost
Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa kupec dovoljuje, da D Design Damjan Kocman s.p. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z njegovimi osebnimi podatki za lastne potrebe do preklica privolitve kupca oziroma do časa, ko podatki ne bodo več služili svojemu namenu. D Design Damjan Kocman s.p., zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004, 67/2007 in 94/2007).
V času upravljanja osebnih podatkov ima kupec možnost vpogleda njegovih podatkov v zbirki. Kupec lahko od prodajalca kadarkoli pisno ali po elektronski pošti zahteva, da trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Prav tako lahko kupec zahteva izbris njegovih osebnih podatkov iz zbirke podatkov, ki se vodi pri prodajalcu D Design Damjan Kocman s.p. Prodajalec se obvezuje najkasneje v 15 dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvestiti kupca, ki je to zahteval.
Stroške vseh dejanj v zvezi z zahtevo kupca glede uporabe in izbrisa njegovih osebnih podatkov krije prodajalec.
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
3.) bistvene značilnosti blaga,
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
5.) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
6.) vse cene so jasno in nedvoumno določene in že vsebujejo davke; razviden je tudi strošek dostave,
7.) način plačila in dostave,
8.) časovno veljavnost ponudbe,
9.) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
10.) postopek ob pritožbi (z podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci).
Prodajalec se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani majice.d-design.si v celoti ostali v lasti prodajalca D Design Damjan Kocman s.p. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Pordajalec se zavezuje, da bo storil vse v svoji moči, z namenom varovanja osebnih podatkov. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina majice.d-design.si skrbi za varnost osebnih podatkov kupcev in jih uporablja izključno za komunikacijo s kupcem. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Vračilo blaga in reklamacije
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14-ih dneh prodajalcu, D Design Damjan Kocman s.p., pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredeni strošek vračila blaga po pošti na naslov podjetja in sicer D Design Damjan Kocman s.p., Jerova vas 3, 1290 Grosuplje. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejema blaga, in sicer na kontaktni elektronski naslov damjan@d-design.si blago pa vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu. Prodajalec D Design Damjan Kocman s.p. kupcu vrne vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
V kolikor je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu D Design Damjan Kocman s.p. v 30-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če kupec vrača izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan, si prodajalec D Design Damjan Kocman s.p. pridržuje pravico, da zaračuna odškodnino, ki jo oceni z zapisnikom ob vračilu izdelka.
Naprošamo vas da izdelkom po prevzemu ne snamete deklaracij, dokler niste popolnoma prepričani ali vam izdelek ustreza ali ne, saj bo le tako morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov.
V primeru vidne poškodbe blaga mora kupec podati reklamacijo ponudniku ali dostavni službi ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri prodajalcu. Če kupec sumi, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in je za nastalo škodo odgovorna dostavna služba, mora kupec dostavno službo kontaktirati in zahtevati izpolnitev reklamacijskega zapisnika. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali barvi ali izdelke, ki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pošlje na svoje stroške na naslovD Design Damjan Kocman s.p., Jerova vas 3,1290 Grosuplje. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja D Design Damjan Kocman s.p. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
Naročilo izdelek na naši spletni strani kupec lahko naroči tako, da kliknete na izdelek, nato izberete velikos, barvo in druge lastnosti artikla, vnesete količino v temu namenjno polje in kliknete na ikono »dodaj v košarico«. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo in pogodbo po elektronski pošti in s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec še vedno možnost preklicati naročilo po elektronski pošti ali po telefonu. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti prodaja@d-design.si ali telefonsko številko +386 (0) 40 22 44 73. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.Plačilo in cene
Vse cene v spletni trgovini majice.d-design.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec D Design Damjan Kocman s.p. omogočil odstop od nakupa, hkrati pa kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem D Design Damjan Kocman s.p. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca D Design Damjan Kocman s.p., kot za kupca.
V spletni trgovini majice.d-design.si kupcu omogočamo naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu ali
- z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu)
Prodajalec izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški.
Vse dobavljeno blago ostane do celotnega plačila last prodajalca D Design Damjan Kocman s.p..
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Po uspešno izvedenem naročilu pošlje prodajalec D Design Damjan Kocman s.p. en izvod pogodbe kupcu po elektronski pošti. Kasneje dostop do pogodbe kupcu omogoči prodajalec. Kupec lahko kopijo pogodbe naroči pisno po elektronskem naslovu prodaja@d-design.si ali ustno na telefonsko številko +386 (0) 40 22 44 73. Prodajalec D Design Damjan Kocman s.p. kopijo pogodbe pošlje kupcu po pošti v pisni obliki ali pa v elektronski obliki na željen elektronski naslov. Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe, računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku, oziroma pri mednarodnem sodelovanju.
Posodobitev uporabniških informacij
Spremembe informacij, kontaktnih podatkov ter pregled naročil in zgodovine nakupovanja lahko opravite v sekciji "Moj račun". Ravno tako se lahko v omenjeni sekciji prijavite oz. odjavite za e-Novice.